رسانه های اجتماعی به مجموعه سایتها و ابزارهایی اطلاق میشود که در فضای ایجاد شده به وسیله رسانههای نوین از قبیل شبکههای ارتباطی ، اینترنت و تلفنهای همراه ، متولد شدهاند و رشد پیدا کردهاند.
این رسانههای جدید ویژگیهای ارتباطی متفاوتی با رسانههای سنتی یا قدیمیتر دارند.
از این رو گاهی در مقابل رسانههای قدیمیتری از جمله تلویزیون ، رادیو ، کتاب و مطبوعات ، برای رسانههای دنیای مجازی از عبارت رسانههای اجتماعی ( social media ) استفاده میشود.
آشنایی با پدیده رسانه های اجتماعی برای همه علاقهمندان فضای مجازی و دنیای وب میتواند جالب توجه باشد و بهطور خاص برای کسانی که در حوزههای رسانهها ، ارتباطات ، تبلیغات و بازاریابی فعالیت میکنند اهمیت بیشتری دارد.
وبسایتها و ابزارهای دنیای مجازی که روزگاری موضوعی جدید و حاشیهای محسوب میشدند حال به پدیدهای فراگیر تبدیل شدهاند. این ابزارها که تحولات شبکههای ارتباطی در گسترش آنها نقش داشتهاند اینروزها از طریق اینترنت همراه » هم بهسادگی قابل دسترس هستند.
فواید رسانه های اجتماعی در زندگی امروز
، ,رسانههای ,اجتماعی ,مجازی ,ارتباطی ,های ,رسانه های ,های اجتماعی ,که در ,دنیای مجازی ,شبکههای ارتباطی
درباره این سایت